неділю, 2 березня 2008 р.

Про спам


Якщо спам — це зародження штучного інтелекту, то мені вже страшно. Бо 75 зі 135 повідомлень, що я отримав за останній тиждень, пропонують мені “збільшити мій інструмент”, ну, або Віаґру! На другому місці з великим відривом іде пропозиція предбати наручні годинники, хоч я їх не ношу взагалі. Ну і почесне третє місце займає повідомлення про нечувані знижки і тому подібний лохотрон. Виникає питання: що зі мною не так?!

А якщо серйозно, то після появи контекстної реклами можна чекати на контекстний спам. Отоді можна буде справді дізнатися про свої глибинні психостатеві проблеми!

Втім, такий спам вже потроху з'являється. Тільки в кошик для спаму не потрапляє.
Принаймні, я доволі часто одержую запрошення опублікувати статтю в новому безплатному журналі. Прикол у тому, що такі журнали є безплатними для читачів, але не для авторів... І попит на них є, адже автори звичайно витрачають не свої гроші, а гроші фондів, які їх фінансують.

Нема коментарів

Дописати коментар