середу, 16 липня 2008 р.

Як мене читати


Хоча всі можливості, які пропонує мій блоґ читачеві, прості й інтуїтивно зрозумілі, думаю, все рівно варто розказати про деякі особливості, що склалися історично. Сподіваюся, це допоможе читачеві, на якого так зненацька звалився весь цей Web 2.0, розібратися що тут і до чого.

Легко бачити, що я не публікую дописи типу
Юрій Панчул смалить. Втім, як завжди.
Що, захищений запис? Ну, це ж від дітей!
або
Грамотний пєар. Я так щітаю.

UPD: А от і літературне продовження послідувало.
І це не тому, що я не зустрічаю нічого цікавого. Просто в цьому блозі я публікую Мої записи. Не формат, якщо коротко.

Але це зовсім не означає, що ви не можете бачити цікаві посилання від мене. Це можливо! Поточні новини, які я вважаю вартими уваги, я публікую в каналі Моїх новин. Статті, цитати — і взагалі всяке різне, що варто зберегти для нащадків, я публікую в Нотатниках. Все це разом з Анекдотами дня, і фотками існує також в окремому каналі Friend Feed. І головне: не забувайте про канал каналів, який поновлюється зрідка, але оперативно!

Читайте тільки найкраще!

Нема коментарів

Дописати коментар