пʼятницю, 24 жовтня 2008 р.

Людиноненависницька ідеологія


Тиждень тому я випадково побачив, що мій нотатник “Тільки правда...” було заблоковано. Як такий, що що порушує програмні політики. Оскільки від Google я відповіді так і не одержав, хоч і заповнив форму для зворотнього зв'язку, довелося провести розслідування самотужки.

Виявилося, що блокування відбувається не за іменем нотатника і не за його ідентифікатором. А за вмістом. Блокується окрема нотатка, і будь-який нотатник, який її містить, стає заблокованим. Після нехитрих маніпуляцій я з'ясував, яка саме нотатка була заблокована. Після того, як я вилучив її, нотатник було розблоковано. А тепер (увага!) ось ця нотатка:
Да здравствует Великая Победа советских солдат, партизан, подпольщиков, матросов, летчиков, генералов, адмиралов, под руководством дважды Героя Советского Союза, маршала Советского Союза Константина Рокоссовского, под руководством четырежды Героя Советского Союза, маршала Советского Союза Георгия Жукова! Да здравствует Великая Победа под руководством Генералиссимуса Советского Союза Иосифа Виссарионовича Сталина! Да здравствует Великая Победа под руководством Коммунистической партии Советского Союза!

© Леонид Грач
Тепер можна спробувати визначити, що саме ця нотатка порушує.
  • Протизаконний вміст у ній, очевидно, відсутній, оскільки ані “Великая Победа советских солдат”, ані військові злочини “четырежды Героя Советского Союза” та “Генералиссимуса” ані банда під назвою “Коммунистическая партия Советского Союза” досі не були офіційно засуджені ані Україною, ані світовим співтовариством.
  • Вміст, що стосується приватного життя інших осіб, також відстуній, оскільки цитується публічна промова відомого політика.
  • Порушення авторського права — тим більше, оскільки я цитую відкрите джерело і посилаюся на нього.
  • Спам, зловмисний код або віруси я не певен, що взагалі можливо розповсюджувати через нотатники.
  • Пропагування жорстокості також там, очевидно, ніякого нема.
  • Оманне пред’явлення прав на зв’язок, партнерські відносини або співпрацю з Google також бути не може, оскільки Google там навіть не згадується.
Таким чином, користуючись методом Шерлока Холмса, приходимо до висновку, що промова пана Грача містить таке, «що пропагує ненависть і містить образи, спрямовані проти певних рас, соціальних меншин, національної релігії чи статі або вміст сексуального характеру». Таким чином, я приходжу до висновку, що Google, так само як і я, вважає комуністичну ідеологію людиноненависницькою.

Нема коментарів

Дописати коментар