вівторок, 13 січня 2009 р.

Emirates Airlines


Раніше, щоб у літаку не нудьгувати, я собі друкував щось почитати. Але, боюся, скоро і в літаку доведеться розважатися за допомогою комп'ютера. В Японію я літав компанією Emirates Airlines, в літаках якої встановлені нормальні комп'ютери з touchscreen і майже без глюків. На комп'ютерах є музика, іграшки і досить непогана колекція фільмів, включно з недавніми. Крім того, можна отримати доступ до флешки або до фотоапарата. Єдине, що дістає, це блокування комп'ютера під час трансляції про те, як слід вести себе в разі вибуху літака в повітрі неочікуваного інциденту: про кисневі маски, рятувальні жилети тощо. І все це тричі — трьома мовами... За окрему платню пропонують відправляти мило і телефонувати — так що можна припустити, що скоро в літаках буде нормальний Internet.

Стоїть там якась система на основі UNIX. Це я зрозумів після того, як вилетіла Zuma. Ще один прикол я спостерігав із Sudoku: як тільки починаєш вигравати (заповнюєш багато клітинок) — вона вилітає. Щоправда тільки гра, а не вся система. Тому я підсів у літаку на варіацію «Водопровідника» , так що мені ті труби потім снилися. Все-таки Internet був би значно доречнішим... Але в цілому сервіс на хорошому рівні. Годують добре: з вибором м'ясо/риба, дають металеві ножі й виделки (мабуть, терористів араби не бояться), а для сполучення з Японією — ще й палички.

Компанія чомусь не поспішає з безплатним доступом в Internet. Можливо, це занадто дорого, але якщо вже витрачати гроші на оті всі Skywards... Невже безплатний Internet у салоні був би гіршою рекламою ніж те заохочення, що я одержав у п'ятницю?! Оці бірки на фотографії я тепер чіплятиму на свій багаж, щоб його обслуговували пріоритетно. Мабуть, ще й жбурляти не будуть так брутально, як багаж простих смертних...

Так і уявляю собі цю картину... Особливо те, як радіють вантажники від тих бірок. Вони ще теж, певно, бувають різного кольору — відповідно, з різним пріоритетом... Літати цією компанією я найближчим часом не буду, але, сподіваюся, наступного разу вони вже не вимагатимуть підписати папірець, що вони не відповідають матеріяльно за мою можливу депортацію з Бразилії. Так і уявляю цей підлий план: щоб розорити компанію на депортацію мене з Бразилії, я купив квиток в Японію, злітав туди, а вже з Бразилії мене відправляють нахаляву в Україну! Яка краса!..

Нема коментарів

Дописати коментар