вівторок, 17 квітня 2007 р.

Страйк


Сьогодні в університеті страйкують робітники: не працює автобус і їдальня, а самі страйкарі зібралися на мітинг. Що цього разу вимагають я не знаю, але за рік, що я прожив у Бразилії, страйків було кілька. Минулого разу, наприклад, страйкували викладачі — вимагали підвищити зарплату. До цього був ще загальноуніверситетський страйк робітників, викладачів і студентів. А незадовго до мого приїзду страйкували студенти. І нам підвищили стипендії!

Чи варто при цьому згададувати, що стипендія тутешніх аспірантів вища за зарплату професора ДНУ? Може в Україні всіх усе влаштовує? Я думаю, що так. Бо як ще пояснити відсутність страйків? Людині можна і зарплату не платити — протестувати почне тільки коли з голоду помиратиме! Або Партія накаже...
Тут бразилійці питали в одного російського студента про страйки в Росії. Він сказав, що люди не страйкують, бо Путін вишле проти них танки. Я тоді питаю, навіщо він таке верзе , а він каже: "А як я їм поясню, чому в нас не страйкують?" На це я не знайшов що відповісти...

А ще багато бачив плакатів на території університету, на яких закликають до боротьби з ректорським свавіллям і утисканням прав студентів. На одному ректора намальовано зі свастикою — його антидемократичні дії прирівнюються до режиму Третього Рейху...


Які там утиски я не знаю, але студент може запросто прийти в гуртожиток (навіть якщо там не живе, а просто — до знайомих) о другій ночі і з пивом. І ніхто йому не те тільки слова поганого не скаже, а й навіть перепустки не вимагає... А щоб студенти прибирали на суботнику — в таке тут ніхто навіть і не повірить!

Нема коментарів

Дописати коментар