середу, 26 грудня 2007 р.

Відповіді на президентські питання. Частина 3


І ще трошки відповідей...

Скажіть будь ласка, скільки український політикум та ви особисто, будете пропускати поза вухами кожне звинувачення Россії, яке вона виносить до світової спільноти?

Коли я прийду до влади, Росії не буде коли звинувачувати — вона буде весь час виправдовуватися.

Чому платити пластиковою карткою виходить дорожче відсотків на 5-10, ніж готівкою (повинно бути навпаки)?

Тому що це вигідно українським банкам-монополістам. Вони ж лобіюють політику перекривання доступу європейських банків в Україну.

Я вмію грати Богемську Рапсодію на гребінці, а ви?

А я вмію грати в преферанс.

Прошу винести на референдум питання зменьшення числа депутатів в Верховній Раді з 450 до 150 думаю підтримають всі.

Уже раз винесли про зменшення до 300. Вам мало???

Голодомор 30-х років забрав жіття богато людей у всьому СРСР. Чому Ви вважаєте голодомор тільки голодомором українського народу, а ні всього радянського?

Тому що нема такого народу радянського!

Якщо я признаю голод но не признаю "геноцида", коли ви мене посадите у тьюрму?

Зумисне убивство мільйонів українців передусім дітей називають "просто голодом" тільки комуняки і їм подібна мерзота. Я вас не садити буду, а влаштую для вас персональний "голод". Ти диви, в тьюрму воно захотіло!!!

А ви не боїтеся, що завдяки таким демократим як ви, в Україну прийде тоталітаризм?
МОЖЕ ВІН КРАЩЕ?

Авжеж краще. Саме це я вам і влаштую.

Пане президент, коли ми вже зможемо розбазувати наш флот на території Росії?


Ну, для цього, по-перше, треба мати що розбазовувати...

Так ящо я Українець вивчив російську, то чому росіяни, проживаючі на території України, не вивчять Української?


Росіяни, наскільки я знаю, якраз вчать. А євреї — ті вже майже всі повивчали. Сподіваймося, що скоро і українці почнуть вчити...

Шановний пане Президенте, чи буде введено податок на нерухомість? Правильне оподаткування зніме багато питаннь з доступності житла для громадян. Чи ініціюєте Ви закон в якому житло буде обкладатися за прогресивною ставкою,- більша площа - більша ставка податку.

Обов'язково. За розкіш треба платити, а не ПДВ всякі видумувати.

Ви вірите в інопланетян? Може у Вас для нас є якась інформація з цього приводу?

Якщо вони існують, то той факт, що вони не вступають в контакт із нами, свідчить про їхню розумність.

Когда наконец русский язык будет признан вторым государственным языком Украины?

А ви виучітє спєрва пєрвий ґасударствєнний!

Підкажіть будь-ласка, яку країну краще обрати для еміграції: Англію, Канаду або Чехію?
З великою повагою, Дмитро (23 роки, добрий програміст, дбайливий чоловік і молодий батько).
PS: кажуть, в Канаді непогано. Це правда?

Все відносно. Але після України і в Бразилії непогано.

А на якому ви рівні у "WarCraft"?

Якщо мова про третій, то я його весь пройшов!

Ви буваете на сайтi http://bash.org.ru ???

Так, авжеж. Рекомендую також http://ukrbash.org !!!

Нема коментарів

Дописати коментар