середу, 19 грудня 2007 р.

Мисливські нотатки


Хоча таргонопад вже закінчився, мисливський сезон продовжується. Мабуть тому, що в цьому році пізно розпочався. Позавчора я вполював чотирисантиметрового (спеціяльно поміряв лінійкою) таргана.

Було це так. Я повернувся додому ввечері додому і відчув, що я в кімнаті не сам. Зазирнувши під ліжко, я побачив, що там щось ворушиться. Це були тарганячі вуса!

Я вирішив, що вже занадто пізній час для спортивних вправ, тому застосував химічну зброю, заборонену міжнародною спільнотою. Поки я її готував заряджав, тарган втік під тумбочку. Звідти я і разпочав газову атаку. Звір почав маневрувати і спробував сховатися за корзиною для сміття. Але мені вдалося його звідти викурити і загнати в глухий кут під етажеркою. Там він отримав смертельну дозу отрути, після чого тікати вже було пізно. Але він все одно спробував. Після цього, очевидно вирішивши померти красиво, тарган у передсмертній агонії виповз на середину кімнати і там відкинув лапи...

І чому тільки в них така маленька голова? Просто нема чого прибивати над каміном!

Нема коментарів

Дописати коментар