неділю, 30 грудня 2007 р.

Я, Дніпропетровськ


Тут зайшла мова про перейменування Дніпропетровська. Але от біда: нема хорошої назви. Якщо згадати історичну, Катеринослав, то краще вже Дніпропетровськ. А якщо назвати іменем сучасників, наприклад Кучмослав, то краще навіть Катеринослав буде!

Є ще одна назва, Січеслав, але мені особисто вона не подобається. Звучить якось негарно. Якщо ж зберігати традицію називати міста на честь людей або річок, то можна скоротити до Дніпровська. Але це вже просто узурпація назви річки, на якій багато инших міст!

Коли я стану диктатором, це питання можна буде вирішити дуже просто: перейменувати в Олександрівськ на честь мене. Буде така собі Олександрія тільки чоловічого роду (я ж натурал все-таки). І мені буде приємно...

Після цього залишиться тільки для Миколаїва гарне ім'я придумати. Але це, думаю, не проблема — там видатних осіб вистачає...

Нема коментарів

Дописати коментар