понеділок, 14 січня 2008 р.


Цікаво, як “злодійка Тюля”, яку ненавидить більшість жителів Дніпропетровська, намагається розібратися зі зловживаннями тих, хто дніпропетровцям подобається. Із залученням громадськості!

Думаю, що якщо це буде громадськість, якій симпатизує населення Дніпропетровська, то нічого з цього не вийде. До того ж, таку турботу ніколи не буде оцінено, оскільки вона направлена проти улюблених донецьких бандюків! Тюля залишиться в масовій свідомості злодійкою, до того ж нахабною, а дніпропетровці все одно обиратимуть тих самих бандюків!

Коли я прийду до влади, я цієї помилки робити не буду. Мені прекрасно відомо, що мої співвідчизники поважатимуть мене тільки тоді, коли боятимуться побачать в мені справжнього хазяйствєнніка господаря. А побачать вони зразу, як тільки Дніпро почервоніє від крові!

Нема коментарів

Дописати коментар