понеділок, 18 серпня 2008 р.

Приватизація науки


Сьогодні, гуманітарій [info]fritzmorgen мене особливо порадував. Це ж просто шедевр! Він цитує Каганова
Свои личные сомнения обыватель всегда проецирует на науку, и это главный аргумент. «Наука сама еще плохо знает таблицу умножения».
а закінчує свій допис так
...настоящий учёный должен понимать реальные пределы своих возможностей.
По-моєму, кращої ілюстрації до попередньої тези годі й шукати!

Останній штрих — це передача інформації зі швидкістю, що є більшою за швидкість світла. Це, як відомо, видумали такі ж знавці фізики, як і сам Фріц. Це тільки ще раз підтверджує правоту Лео. Але якщо вже коментувати, то прокоментую і так звані генетично модифіковані продукти. Якщо над небезпекою LHC уже сміються, то в загрозу генетично модифікованих продуктів віра набагато сильніше. І саме вона підживлюється всією антинауковою публікою. Але в біології я не спеціаліст, тому саме істерика зі “страпельками” для мене була вирішальною.

З цього і почалася наша розмова з [info]eking_go, який вважає, що нічого тут не зробиш — така людська природа, що слід просто займатися своєю справою й отримувати задоволення... А людям, які вважають, що
для мыслящего человека что магия, что наука — одинаково зыбкая материя,
він радить просто бути чесними перед собою й не писати це за допомогою комп'ютера. Або, принаймні, хоч иноді користуватися для цього досягненнями магії — ну, так, для рівноваги...

Але я вважаю, що все не так просто... Давайте подумаємо, чого саме домагаються люди, які виступають проти генетичної модифікації, проти клонування людини тощо... Для цього, пропоную уявити ситуацію, коли подібні речі заборонені. Причому в усіх країнах. Це зупинить наукові досліди? Ні! Просто дослідження будуть проводити не в публічних лабораторіях, а в приватних, закритих і засекречених. А результати не можна буде опублікувати, бо це зразу стаття і вирок. Оце і все! Тобто це означає, що результатами наукових досягнень скористаються вельми обмежене коло людей, тоді як бидло буде собі протестувати...

Таким чином, ми матимемо аналог авторського права, тільки ще суворіше, яке буде по суті приватизацією фундаментальних наукових досягнень! І біс із тим бозоном Хіґса! Від тих експериментів, думаю, на моєму віці нічого практичного людство, скоріше за все, не отримає. Але ж і головні протести спрямовані зовсім не проти фізики! І не тому, що клонування шкідливе для здоров'я. А тому, що найближчим часом в цьому напрямку людство отримає реальні технології! Щоб було зрозуміло, про що йде мова, досить сказати, що пташиний чотирикольоровий зір — це вже справа технології!

Це означає, що за кілька років (якщо ніхто не заважатиме), вашим дітям можна буде зробити зір, який значно перевершує ваш за всіма показниками! І це тільки початок. Далі все залежить практично тільки від фантазії! Будуть зуби, які відростають, будуть регенерувати видалені нирки, буде радикально збільшено тривалість життя... Не через 100 років, а через 10!!!

Протестувальники цього не хочуть? Так я хочу! І мільйони людей зі здоровим глуздом, я певен, теж! Тому треба не просто казати їм: «не хочете — відійдіть і не заважайте», а активно протидіяти! Тому що бидло саме в середньовіччя не хоче — вони вважають, що гуртом веселіше...

2 коментарі:

  1. Ты знаешь, я, в принципе, со многим согласен. Вот только все не просто сложнее, чем описал я, все даже сложнее, чем описал ты... :)

    "Протестувальники цього не хочуть? Так я хочу! І мільйони людей зі здоровим глуздом, я певен, теж! Тому треба не просто казати їм: «не хочете — відійдіть і не заважайте», а активно протидіяти! Тому що бидло саме в середньовіччя не хоче — вони вважають, що гуртом веселіше..." - если-бы... На самом деле, я думаю, быдло просто ведется на умелую пропаганду. А вот скажем отдельным, э, ну, пусть будет людям... не совсем удобно вот это самое развитие технологий.. понимаешь - вот ты шаман. Допустим (только не драться! :) я для примера!). Так вот прихотид какой-то вася и рассказывает, что есть наука... Короче, ты остаешься без клиентов и денег... Абыдно...

    Ну вот стоматолог нужен будет, если зубы лечить не надо? А окулист? А фирмы производящие оборудование для окулиста и стоматолога? Вот...

    Бизнес, панимаешь, совсем не к черту... А перестроиться на что-то новое, во-первых, тяжело, а во-вторых, не всегда возможно. Так что подкупать и лоббировать получается проще и надежнее.

    Ну, а быдло ведется, даже не подозревая, что на самом деле, протестуя против науки, говорит примерно следующее: "я не хочу дольше жить. и детям моим это не надо! я хочу мучатся от болячек! я хочу жить в грязной пещере! ..."

    Где-то так...

    ВідповістиВидалити