пʼятницю, 5 червня 2009 р.

Країна мрій


Щоб тобi повилазило! (pronouced: Szhob to-bi po-vy-la-zy-lo, meaning: "Thank you very much!")
Uncyclopedia

В Україні зараз модно писати про те, як погано ставляться до українців у Європі. Та коли журналісти пишуть правду, вони мимоволі пояснюють чому саме до українців так ставляться. А ставляться відповідно до того, ким українці є. Власне, ставляться до українців краще, ніж вони на те заслуговують!
Тримає українців у Португалії не тільки гарний та стабільний заробіток, а й ставлення до них самих португальців.
В Португалії до українців ставляться краще ніж на Батьківщині!.. Попри всі проблеми, з якими стикаються иноземці просто тому, що вони иноземці. А Португалія, між иншим, це не така вже й успішна країна. І як же віддячують українці португальцям за гостинність? Вони видурюють у них гроші при першій ліпшій нагоді:
Ще одне, що мене вразило: португальська влада щомісяця виплачує українцям по тридцять євро допомоги на кожну дитину, навіть якщо діти в Україні.

Про це мені розповів Віталій Шевчук, у якого три сини.

“Наші тут ще цим користуються. Я знаю, що багато поробили справки і на ті липові справки отримували гроші. А португали такі наївні – вони вірять ксерокопіям. А потім вже коли вони зрозуміли, що ми можемо шахраювати, то кажуть: ану приведи дитину. То наші беруть позичають один в одного дітей...”

Ну, а ті, кому взагалі ліньки працювати, оббирають заробітчан в Україні. Але по суті вони ж нічим не відрізняються...

“Жиєш, працюєш, і тебе поважають. А в нас ... Я їхав перший раз додому, то до мене в Києві на вокзалі пристала міліція. Перерили всі сумки, 175 євро забрали, половину того, що я віз. Ось вам наша міліція! А тут я стільки роблю, до мене ще жоден міліціонер не підійшов, не спитав, де твої документи чи шо. Нема в нас добра! Нема чого вертатися! Тому і люди добре роблять, що роз’їхалися по світі. Хоч дітям поможуть», - каже чоловік, який їде в Україну на весілля свого сина.
Кого ще дивує, що в нас у парламенті самі злодії і бандити? Це і є народ, панове! Його найуспішніші верстви. Найуспішніші сидять у парламенті. Менш успішні оббирають тих, хто приїжджає з-за кордону. А вже за кордоном працюють ті, хто не зміг влаштуватися в житті. Нижча каста. Але я нітрохи не сумніваюся, що якби дати їм нагоду, вони б з не меншим завзяттям і собі оббирали, крали й дерибанили. Так, як вони це роблять у країні, яка дала їм притулок і роботу! На відміну від жителів сусідніх країн, португальці, очевидно, ще не зрозуміли, з ким мають справу! Хочеться побажати їм прозріння...

І на додачу ще один штрих:
Павло розповідає, що португальська держава всіляко підтримує українську громаду. Безкоштовно надає церкви – перша українська церкву у Лісабоні відкрив португальський священник – допомагає українським школам, яких тут близько двадцяти. Єдине, чого не має громада - повноцінної газети.
Це ж до чого треба дійти, щоб навіть газету для українців вимагати від португальської влади! Все їм дає Португаличина, а от газету не зробили!

Ну, може українська держава ще зробить, якщо перед виборами відповідна кон'юнктура буде. А самим хіба ж можна? Це ж западло!
В Португалії я побачила Україну, про яку мріють вдома. І, можливо, всі ці люди зроблять її такою, коли повернуться.
Надія помирає останньою...

Нема коментарів

Дописати коментар