суботу, 15 травня 2010 р.

Дрібном'які приколи



Перше, що я зробив на своєму ноуті після того, як поставив на нього ліцензійну сімку (активація по телефону кермує), це настройка переходу в режим сну. Коли нема живлення від мережі, переходити, звичайно, треба, але, якщо живлення є, мені потрібно, щоб ноут працював, оскільки я йому часто лишаю завдання на ніч. Проте нерідко він все одно відключався. Ну, я вирішив був, що він просто перегрівається. Все таки два процесори працюють на повну потужність, а вентилятор один... Та сьогодні я знайшов, що якщо зайти в додаткові параметри живлення, то там десь унизу дерева параметрів можна знайти ще окремий параметр для переходу в режим «глибокого сну».
360! хвилин за промовчанням!!! Ну хіба можна після такого залишати їх живими?

Нема коментарів

Дописати коментар