пʼятницю, 23 липня 2010 р.

Новий хостінг для транслітератора


Коли я переносив Транслітератор з Google Pages, які перестали підтримувати Javascript, я мав побоювання, що рано чи пізно сервер упаде. І так і сталося. Уже два місяці сервер uuuq.com лежить і не збирається підніматися. Тепер я переніс усе сюди. От я не розумію, невже нема ніякого сервісу, який би працював без перебоїв? Мені ж не потрібні ніякі бази даних, поштові скриньки, cpanel чи ще щось подібне! Просто кілька мегабайтів з FTP доступом...

До речі, Google теж не радує безперебійною роботою. Стандартний віджет перекладу для сайтів не працює, редактор віджетів для iGoogle чомусь залишає тільки перші 127 (по-моєму) байтів при збереження, що попсувало мої віджети. Що таке твориться в світі???

Новий дизайн блоґа перестав завантажувати віджети після тексту дописів і тепер доводиться чекати, поки завантажиться Hyphenator. Я додав попередження про це на місці галочки, але хіба ж це вихід?
<script type="text/javascript">
document.write('<span id="LoadingHyphenator">Завантажуються правила переносів...</span>');
</script>
<script src="http:///tran.eu5.org/Hyphenator/Hyphenator.js" type="text/javascript"></script><span style="display:none;">
<script type="text/javascript">
if(typeof(Hyphenator) != "undefined"){
   document.write("</span><span>");
   Hyphenator.config({displaytogglebox:false,minwordlength:4});
   Hyphenator.run();
}
document.getElementById('LoadingHyphenator').innerHTML='';
</script>
<input checked value="0" onclick="Hyphenator.toggleHyphenation(); if(!document.getElementById(&#39;HyphenatorToggleBox&#39;))this.checked=true;" type="checkbox" /><label>переносити слова в текстах дописів</label></span>
Не розумію також, чому Internet Explorer не хоче створювати об'єкт Hyphenator. У прикладі все працює... Ну, це дрібниці: думаю, тим, хто ходить в Internet через Explorer, усе оно не збагнути, що таке переноси і як із ними гарно...

Нема коментарів

Дописати коментар