неділю, 3 квітня 2011 р.

Концепція нової соціальної мережі


Як відомо, другий основний закон про дурнів стверджує, що ймовірність того, що людина виявиться дурною, не залежить від инших якостей цієї людини. Звідси випливає, що в довільній групі людей відносна кількість дурнів є величиною сталою. У справедливості цього твердження я переконався на власні очі, коли розумні на перший погляд люди почали цькувати Ющенка за те, як він привітав Обаму.

А віднедавна я спостерігаю нову цікаву тенденцію. Соціальні мережі, передусім Facebook, пропонують надати їм доступ до поштової скриньки й імпортувати контакти, щоб знайти знайомих людей. Заодно поповнюється база даних адрес тих, хто не в Матриці до соціальної мережі ще не приєднався. І їм періодично розсилається нагадування про те, скільки їхніх знайомих побачили наскільки глибокою є кроляча нора переваги спілкування в соціальній мережі.

Звичайно ж, у контактах викладачів нашого університету є адреса для листів, які автоматично пересилаються усім викладачам (наведіть мишею, щоб побачити цю адресу). Оскільки, як я вчергове переконався, відносна кількість дурнів не залежить від того, яку групу ми розглядаємо, всі викладачі, в тому числі і я, періодично одержуємо запрошення, що їх надсилає нам якась соціальна мережа від імені наших особливо цінних співробітників.

Сьогодні я прийняв рішення створити в контактах групу лемінги і вносити відтак туди всіх, від чийого імені я одержуватиму такі повідомлення. І я думаю, що для того, аби ефективно обмінюватися даними про цих потенційно небезпечних людей, просто необхідно створити відповідну соціальну мережу!

Ця мережа могла б не тільки забезпечувати доступ до єдиної бази даних, але й оцінювати потенційну загрозу від кожного з цих людей, виходячи з кількости мереж, яким вони віддали свої контакти, та кількости людей, які отримали від них “запрошення”... По-моєму, це просто золота жила! А заразом і потенційний фільтр від спаму 2.0...

Нема коментарів

Дописати коментар