середу, 12 червня 2013 р.

Про ідеальні країни


Я не поділяю в повній мірі лібертаріянські ідеї (особливо ту їх частину, що вважає недопустимим застосування біореакторів), і сьогодні я знайшов підтвердження того, що я правий біореактори просто необхідні. Я переповім коротко зміст:
Якщо красти і вбивати — це погано, чому нема жодної країни, де вбивства і грабунок не практикується? Якщо всі ці гуманістичні ідеї правильні, якщо вони справді змінюють суспільство на краще, чому нема жодної країни в світі XXI століття, де б життя було організовано згідно з цією моделлю?

Якщо спитати гуманіста, чи може він вказати принаймні одну країну, де всі люди живуть за цими принципами, він вірогідно виглядатиме спантеличеним, після чого може відповісти щось на зразок: «попри те, що нема країн, де абсолютно всі люди живуть за цими принципами, є країни, суспільство яких наближене до гуманістичного»...
І так далі в тому ж дусі на захист священного права вбивати і грабувати! Євреї навіть придумали слово, для позначення такої риторики — хуцпа. І активна пропаганда подібних ідей укотре переконує мене в необхідності запровадження вищої міри гуманітарного самозахисту.

Нема коментарів

Дописати коментар