неділю, 25 березня 2007 р.

Web 2.0


З подивом дізнався, що декому не подобається Web 2.0. І не можу зрозуміти, як же ж так? Ну дизайн однотипний — і що? В усіх робочих програмах він теж однотипний. Бо стандартизований. Людина вже звикла, що меню знаходиться в лівому верхньому кутку, лінійки прокручування — знизу і справа... Комусь від цього гірше? По-моєму — навпаки.

Мені особисто, коли я хочу почитати новини, всі дизайнерські причандали — до лампочки. Мені потрібна інформація перед очима і маркер прочитав/не прочитав. А всі гарненькі картиночки, емблемки і менюшки в найцікавіших місцях — геть на розважальні сайти — там їм і місце!


Може я і є людина 2.0 , але мені все це подобається: імпортував собі Web feed в Google Reader і горя не знаю. Всі поновлення бачу оперативно, не набираючи щодня послідовно 30 адрес...

А якщо не подобаються неграмотні дописи — так не читай і не підписуйся! Теж мені проблема!

Нема коментарів

Дописати коментар