суботу, 29 грудня 2007 р.

12


Подивився я фільм “12”. І пожалкував, як і було передбачено в рецензії. Ніякої “перемоги”, а, можна сказати, зовсім навпаки...

А якщо серйозно, то фільм знятий чудово, і актори грають прекрасно: не часто я бачив у фільмах, коли герої розказують історії зі свого життя настільки правдоподібно. Вони говорять не всю правду, трошки брешуть, щоб вписати власну поведінку у свій імідж, яким вони його бачать...

Ну, сам фільм можна було б і коротшим зробити, бо один той підбитий броневичок відняв у мене мабуть 20 хвилин життя... Що хотів цим сказати автор залишається для мене таємницею. Але він здогадався порізати цю картину і вставити в кілька місць у фільмі точно не випадково! Це щоб глядач не перемотував уперед, а чесно дивився всі сцени! Ну має право культовий режисер на кіч в кінці кінцівок, чи ні?

Але весь фільм мене не залишало відчуття суцільної фальшивости. І тільки згодом я зрозумів чому. Тому що зображено там “Справедливий Світ ©”. Причому його втиснуто в реальні декорації, що тільки підкреслює його фальшивість. Уявіть собі: беруть навмання 12 чоловік, і вони завдяки своїй чесності, професіоналізму та порядності проводять, можна сказати, не виходячи зі спротзали, слідство і з'ясовують правду!

Я вважаю, що коли знімаєш фантастику, треба зберігати бодай який-небудь зв'язок з реальністю. Але тоді ніякого фільму не вийшло б узагалі! Адже якщо медики самовіддано лікують, шахраї з кладовища займаються доброчинністю, расисти сприймають об'єктивні докази, а для офіцерів честь така важлива, то чому, чорт забирай, все так погано?

Насправді, з російськими реаліями я не знайомий. Може й справді такі люди і є середньостатистичними?! Тоді слід повірити в світову закулісу, яка спить і бачить як би росіянам нагадити. Иншого пояснення в мене просто нема!..

Ну а щодо хохлоперсонажів, то мене особисто таке не може образити. Я таких і в житті зустрічав. Якщо вони всі в Росію переїдуть — так я тільки радий буду! І коли вже згадувати про колоду у власному оці, то раджу подивитися “Лесю + Рому”: там що не москаль — так або гоп, або ґей. Ні, забув, ще инколи зустрічається блондинко...

2 коментарі:

  1. Есть еще очень старый (еще черно-белый) фильм "12 разгневанных мужчин". Идея - оттуда.

    ВідповістиВидалити
  2. На ФУП чытаў, што накшталт амерыканцы яшчэ два падобных фільма знялі... Баян, адным словам...

    ВідповістиВидалити