понеділок, 7 липня 2008 р.


Иноді, коли я заходжу на сторінку статистики мого блоґа, я думаю, що мав би відчувати провину. Якби мав здатність її відчувати...

Кожен день хтось заходить перевірити, чи написав я тут щось цікаве. А в мене були гульки инші справи!
...І от людина набирає адресу, чекає на завантаження, переконується, що нічого нема, і закриває сторінку. Потім, очевидно, робить те саме з кількома иншими улюбленими блоґами, аж поки не знайде щось почитати...

Ні, я все розумію: релігія не дозволяє користуватися RSS і багато вільного часу. Або ж просто надшвидке підключення до Internet, і всі блоґи відкриваються автоматично в закладках при завантаженні... Та щось мені підказує, що це все-таки релігія!

Щоправда, не так давно, спочатку американці, а слідом за ними, і росіяни почали просвітницьку кампанію на тему, що таке RSS... Але, думаю, вони роблять помилку: релігійні переконання порушити дуже важко. Алюмінь!

Нема коментарів

Дописати коментар