вівторок, 12 серпня 2008 р.

Чим людина відрізняється від мавпи


Коли я був ще молодим, я нерідко бував у цирку. Власне, дресированих звірів дивитися мені було не дуже цікаво. Зате подобалися клоуни. У них справді траплялися дотепні жарти. Один із цих жартів я честенько згадую.

Діло було так. Спочатку невеличка мавпа каталася на коні. Вона сама на нього застрибувала, забираючись спочатку на бар'єр, яким арена була була відгороджена глядацької зали, а потім застрибували в сідло і їздила по колу. Ну, тобто сиділа на сідлі, поки кінь бігав по арені. А потім клоун запросив добровольців теж покататися... Я вже не пам'ятаю, суть того номера, але після третьої невдалої спроби добровольця залізти в сідло з боку арени, клоун сказав геніяльну фразу: «От чим людина відрізняється від мавпи!» І запропонував сісти в сідло з бар'єра — так, як це робила мавпа...

Згадав я про це через те, що сьогодні усвідомив себе “людиною”. Справа в тім, що кавоварка у нас на факультеті має ємність для кави, з якої чомусь важко налити каву в чашку, не розливши її при цьому. І я частенько розливав каву на стіл, який доводилося за собою витирати. А сьогодні побачив як бразилієць наливає каву над раковиною...

Ну, справжня людина не шукає легких шляхів! Правда ж?

Нема коментарів

Дописати коментар