пʼятницю, 15 серпня 2008 р.

Як брешуть американські ЗМІ


Правдиве російське телебачення ® я не дивлюся. Тому всіх прикладів оббріхування миротворчої місії Росії в Грузії Південній Осетії я не знаю. Але вчора, побачивши цей кричущий випадок брехні проти Росії, я зрозумів остаточно, що ніякої свободи слова в США нема. Там така ж сама суверенна демократія ™, тільки русофобська...

Судіть самі! Канал Fox News запрошує свідків різанини геноциду осетинського народу і дає їм висловити подяку російським миротворцям. А коли “свідки” починають розказувати про 2000 вбитих ™, їм не дають закінчити “через технічні негаразди”! Це ж типовий приклад русофобії! Щоправда, Human Rights Watch нарахувала значно менше. І це разом з озброєними бандитами! Але ж 12-річна дівчина — свідок! І вона краще вміє рахувати! Я думаю, всім має бути цілком очевидно, що вона разом із матір'ю особисто перерахувала трупи, і знає про що говорить!

А подаючи однобоку інформацію, американські ЗМІ готують суспільну думку до нечуваного припущення. Що осетини разом з росіянами просто вигадали геноцид, а цифру 2000 взяли зі стелі, щоб виправдати вторгнення російської армії в суверенну Грузію! І якщо додати до цього факти мародерства, це ж до якого висновку можна дійти! Можна подумати, що російські миротворці там ніякий мир не творять, а займаються прямо протилежним — підтримують злочинні сепаратистські угруповування, роздмухуючи тим самим нестабільність і війни в реґіоні!

Будучи циніком, я не міг не спитати себе, а скільки ж коштує 12-річній осетинській дівчинці, яка вільно говорить по-англійськи, побачити 2000 осетинських трупів. Особливо якщо їх не існує в природі... У мене є підозра, що на ці гроші можна було б облаштувати не одну осетинську сім'ю... На щастя, російське керівництво правильно розставило пріоритети!

І я вважаю, що тим осетинам ще пощастило, що Путін-Медведєв такий демократ. Инший би забезпечив необхідну кількість трупів. Причому саме серед мирного населення. А цей пускає якісь сумнівні організації, які припускаються думки про те, що правдиві російські ЗМІ не такі вже й правдиві...

Нема коментарів

Дописати коментар