понеділок, 16 серпня 2010 р.

Дванадцятирічна симуляція освіти


Як я вже писав, у питаннях освіти я повністю підтримую Партію Регіонів. Навіть у тому, що стосується історичної пам'яті, яка, на мою думку, холопам абсолютно не потрібна. Більше того, холопи мовчки виконують указівки з переписування історії, а значить і так з усім згодні. Єдина незгода — кількість років навчання у школі. Щоправда, для чого була потрібна 12-річна освіта, я не знав доки не прочитав статтю. Тепер знаю! Цитую:
12-річна школа – економічно доцільна й ефективна форма зайнятості молоді 17–18 річного віку, яка в умовах конкуренції на ринку праці далеко не завжди може знайти роботу. Трирічна старша профільна школа передбачала широке залучення до професійної підготовки старшокласників міжшкільних навчально-виробничих комбінатів, кооперацію шкіл із професійно-технічними училищами. В межах дворічної старшої школи це повноцінно реалізувати не вдасться. До того ж у 12 класі учням пропонували для вивчення низку нових предметів: «Людина і природа», «Людина і світ», «Естетика», «Психологія», «Екологія», «Філософія». Ймовірно (можемо лише припускати, бо нинішні функціонери Міносвіти про це мовчать), цих предметів в 11-річній школі вже не буде.
Перекладаю: необхідно пхати лайно в голови молодим людям — аби тільки не відправляти їх працювати. Заразом і зайнятість “учителям” буде створено. Бо що вміють спеціалісти з предметів «Людина і природа» чи «Людина і світ»? Не думаю, щоб вони були здатні до якоїсь корисної діяльности. І саме тому, необхідно створити їм робочі місця в школах!

Насправді, якщо добре подумати, то такі предмети в шкільній програмі вже були. «Людина і природа» називалася курсом біології, а «Людина і світ» — курсом фізики. Та, думаю, всі чудово розуміють, що ці нові предмети — це просто инша назва фізикознавства, яке не має нічого спільного з актуальними знаннями.

Що стосується курсу марксизму-ленінізму, який тепер називається філософією, то я дуже сумніваюся в доцільності його викладання взагалі, та в школі зокрема. По-хорошому, кафедри “філософії” в університетах слід для профілактики посадити в повному складі на кілька місяців у тюрму за співпрацю з КДБ. Втім, таке можливо тільки в нормальній країні — я про таке навіть і не мрію... Але допускати їхніх випускників до дітей — це вже за межами добра і зла!

Екологія — це, на мою думку, курс дуже важливий. Але викладати його необхідно зовсім не в школі чи в університеті, а на обов'язкових курсах для директорів промислових піприємств, які, відкупившись хабарами від екологів, засирають довкілля, в якому самі ж мешкають! Курс можна було б організувати навіть не науковий, а наочно-показовий: демонструвати наслідки господарювання цих тупих злодіїв так, щоб доходило навіть до найтупіших з них, що від їхньої діяльности страждають не тільки холопи, яких вони цілком заслужено зневажають, а й власні улюблені діточки...

Єдиний предмет, який можна було б лишити в шкільній програмі, — це психологія. Але, оскільки це порівняно молода наука, скоротити курс до кількох уроків у межах вивчення такого розділу біології, як «психіка вищих приматів». Те саме, до речі, слід зробити з соціологією — вивчати її в рамках розділу «соціальне життя вищих приматів». На мою думку, для шкільної програми цього більше, ніж достатньо.

Нема коментарів

Дописати коментар