пʼятницю, 26 листопада 2010 р.

Образа


Присвячується Google Reader, який буває джерелом надхнення.

Одного дня, Учитель з Учнем йшли по дорозі й зустріли дуже роздратованого чоловіка.
— Що сталося, друже мій? — спитав Учитель.
— Мене тільки що образив один негідник, — відповів чоловік.
— Не міг він тебе образити, — відказав Учитель.
— Як ти можеш таке казати? — здивувався чоловік. — Ти ж навіть не чув, що він про мене говорив!
— Так, я не чув, — сказав Учитель. — Але ж він говорив правду?
— Яку там правду! То все брехня від першого до останнього слова!
— Тоді чого ти так переживаєш, через те, що сказав той брехун?
Чоловік не зміг відповісти на це питання. Він усміхнувся, подякував, і пішов далі веселий.
— Розумієш, — звернувся Учитель до Учня, — як нерозумно ображатися на звичайнісіньку брехню?
— Так, Учителю, — відповів Учень. — Але, скажи мені, якби то була правда...
— На правду ображатися ще більш нерозумно, — сказав Учитель.

Нема коментарів

Дописати коментар