понеділок, 22 листопада 2010 р.

Хостінг Google для файлів Javascript


Позавчора знайшов цікавий Googlefail: виявляється, що їхній Google Gadgets Editor глючить по-страшному в Chrome, з'їдаючи пробіли. Зате працює в Internet Explorer! Ну, я все розумію: їм ніколи — іде війна з Facebook — тут не до того, щоб слідкувати за такими дрібницями!

Але тут є і великий позитив! Я виявив, що, попри усі глюки, цей прекрасний редактор дозволяє закачувати на їхній сервер будь-які текстові файли, а не тільки xml. А це означає, що проблему зі зберіганням невеличких файлів Javascript вирішено. Якби я знав про це раніше, то повісив би туди й транслітератор, а не тільки віджет. Шкода буде, якщо прикриють, та в будь-якому разі це надійніше за бесплатний сервер. (Чорт, як же я вже звик до того, що Google не падає!) Єдина незручність — не можна створювати каталоги. Але це не страшно — я без каталогів колись прекрасно обходився на Google Pages...

Нема коментарів

Дописати коментар