понеділок, 16 лютого 2015 р.

Опівнічний депозит


...Ну, якщо хтось спілкувався з європейцем, то він знає, що в Європі яка ситуація: значить, коли відкриваєш свій депозит, на депозит не можна вносити гроші, якщо це готівка. Ви можете записати на депозит тільки вашу зарплату. Ну, дуже просто: ви отримали зарплату, її перерахували на депозит — логічно, це ваш дохід. Наприклад, ви, ну, отримали як нащадок, ну, спадщину — теж логічно. Наприклад, ви отримали доходи по цінним паперам — перерахували — тобто, ви розумієте, в Європі дійсно давно уже це зроблено, і там оцих, як би сказати, наших лівих доходів нема...
Так бреше президент українського аналітичного центру Олександр Охріменко з приводу закону про податок на перевищення витрат. Ця феєрична маячня очевидно розрахована на людей, які ніколи не були в Європі, і які ніколи там не побувають, бо ці виродки їх хочуть покарати за Євромайдан, відібравши майже третину від тих останніх мізерних заощаджень, які ще лишилися в людей після грабіжницької політики щодо курсу гривні. Це надихнуло мене написати сценарій для смертельного реаліті-шоу.
Сценарій

Любі друзі, я веду цей репортаж зі славного міста Франкфурта-на-Майні (це в Європі). Зараз тут друга година ночі, а я тримаю в руках десять тисяч незадекларованих єврів готівкою. Я стою поряд з такою конторою, яка називається Commerzbank, — це (якщо хтось не знає) такий заклад, де зокрема Приватбанк має кореспондентський рахунок для єврів. Зараз я продемонструю вам смертельний номер: усю цю готівку, отриману, без сумніву, корупційним шляхом, я покладу на свій рахунок у цьому банку.

Як ви можете бачити, я просто підходжу до банкомата, вставляю туди свою картку, натискаю на кнопочку, щоб повідомити, що я хочу покласти гроші. У мене купюри. Я їх складаю акуратно ось у цей отвір і натискаю ось тут для підтвердження. Зараз треба трохи почекати доки банкомат перерахує банкноти. Також може статися, що він не розпізнає якусь занадто зіжмакану купюру. У такому разі він мені її поверне. Але цього разу криваві грошики в мене новенькі, тому ми бачимо всю суму на екрані. Я натискаю далі, ще раз... Забираю картку й ось цей чек про те, скільки я поклав і якими купюрами.

Завтра, тобто, перепрошую, вже сьогодні мій рахунок буде поповнено на десять тисяч єврів, які я можу зняти, заплатити карткою в будь-якому супермаркеті, або переказати на будь-який рахунок у єврозоні за допомогою SEPA. До речі, усі перелічені операції є повністю безоплатними.

Домашнє завдання:
  1. Перерахувати суму, яку я щойно поклав на свій рахунок, у національну валюту.
  2. Порівняти ці гроші в гривнях з максимальною кількістю, яку дозволено манюпасу витратити без декларації за рік.
  3. Щонайменше тричі голосно прокричати «Україна — це Європа» та «ми здобули»!
До побачення. І не забудьте сплатити податки!
Думаю, якщо буде час і натхнення, треба буде зняти це шоу на відео...

Нема коментарів

Дописати коментар