четвер, 26 серпня 2010 р.

Інтер-nazi-аналізм


...Несмотря на всю эту милицейскую хунту и попов-скинхедов, в России по-прежнему случаются чудеса и свершения – нет глобальной надежды, но есть отчаянные пугачевские бунтари, приморские партизане, издательства, выпускающие важные книги, вращение крови, дискуссии, люди, идеи. Россия – большая беспощадная тюрьма, но не все заключенные там лишились достоинства. Украина – полная противоположность. Это страна, где плохое встречает худшее; государство и народ без достоинства, истории и культуры. Украину населяет презренная заискивающая прислуга. Нет там ни значительных писателей, ни издательств, ни музыкантов, ни художников, ни мятежников, ни мыслей, ни дискуссий, ни идей – есть только обманчивый самогипноз хохла, как если что-то действительно происходит и развивается. Украина - ошибка, которая не заслуживает свободы, потому что неоднократно демонстрировала, что не станет за неё, свободу, бороться. Значит, ей она не нужна. Как и независимость.
[info]dadakinder

Я не знаю, чи це така особливість в українського суспільства, чи це якесь прокляття лежить на цій землі, та всяка ідея чомусь перетворюється на фарс і клоунаду. Так москалі вважають себе українськими націоналістами. Фашисти в Україні — це унтерменші в квадраті. Комуністи, лишаючись в опозиції, входять в коаліцію з олігархами. А сьогодні я познайомився з представником «інтернаціоналістів». Епітет я не підібрав, але в послідовність вкладається чудово! Отже, цитую цього «інтернаціоналіста»:
Нет, я не видел таких националистов, которыми пугают нас в России, тех, что воюют с оружием в руках против российских войск в Чечне и Грузии, в таких я вообще не верю, хотя улица Дудаева во Львове – это явный и безусловный признак политического маразма.
Отже, ті, хто називає вулицю в українському місті іменем президента Ічкерії, або ж допомагають грузинському народу боротися проти иноземних загарбників, — це націоналісти. А ті, хто вважає, що такі вчинки є «політичним маразмом» бо Дудаєв і Саакашвілі недостатньо зробили для Львова, — це інтернаціоналісти!

Тільки мені здається, що все мало бути навпаки? Чи це значення слів так сильно помінялося, відколи я їх вивчив? Втім, пояснення тут дуже просте і ми всі його прекрасно розуміємо: справжній совковий інтернаціоналізм — це коли Москва вказує яка правильна точка зору на будь-яке питання. Ну а неправильна — це автоматично «український буржуазний націоналізм» і «німецько-українські фашисти».

Шановні львів'яни, я знаю рецепт, як вам перестати бути махровими націоналістами в очах справжніх інтернаціоналістів! Просто терміново перейменуйте вулицю Дудаєва на вулицю Кадирова! Думаю, це буде ще більш інтернаціональненько, ніж перейменування вулиці Мазепи. І я готовий поставити бразильський реал проти російського рубля, що в жодного справжнього укра́інского інтернаціоналіста не виникне питання: «А що зробив Кадиров для Львова?»

Нема коментарів

Дописати коментар