четвер, 13 грудня 2007 р.

Я йульок!


Поки триває цирк із призначенням прем'єра, напишу мабуть, чому я підтримую Тимошенко. Українське суспільство в більшості своїй прагне авторитарного лідера. Ну не доросли до демократії! Отже, я бачу два варіянти розвитку подій: або Тимошенко стане українським Франко, або Ахметов стане українським Лукашенком. В принципі, більше й вибору нема, бо на Ющенку можна сміливо ставити хрест. Оскільки я не хочу для України білоруського сценарію з поправкою на кримінальне минуле “батька нації”, мій вибір очевидний. Крім того, маю надію, що Тимошенко не буде так сильно давити демократичні інституції та, можливо, трохи більше обстоюватиме інтереси України, а не прилеглих до неї країн.

Сподіватися, її рано чи пізно оберуть, і ми почнемо нарешті політику стримування.

Нема коментарів

Дописати коментар