четвер, 15 травня 2008 р.

Цирк приїхав на гастролі


Хто в Україні живе, той в цирку не сміється. Тільки прем'єр останнім часом поменшало. Залишаються тільки старі перевірені часом номери...
Приїхав клоун, попіарився, комуняки™ ще раз нагадали свою відданість Москві, президент разом із новими любими друзями © теж нагадав про себе. Тепер переходимо до другого акту:
Підставою для заборони мого в'їзду на територію РФ, став закон, згідно якого я загрожую національній безпеці Росії. І мені здається, що панічний страх спецслужб російських перевершив всякі розумні і зрозумілі межі. І тим більше це дивно, що я є членом міжпарламентської групи дружби між Росією і Україною. Не давав жодних підстав прямо чи опосередковано вважати, що якимось чином заперечую україно-російські взаємостосунки, а тим більше загрожую державному суверінітету а бо національній безпеці Росії.
Це Каськів прикидається простачком. І не тільки він. Ну що, чекаємо на взаємне скасування чорних списків? Чи на цей раз все буде инакше, і Каськів заявить, що в Росії йому нема чого робити? Але в такому випадку, думаю, там заборонять в'їзд ще комусь. Не вперше вже...

Я особисто, як глядач, вимагаю нового видовища. Почекати поки в Україну збереться хтось з російських парламентарів (можна навіть спеціяльно для цього їх запросити) і не впустити в Україну. Уявляю собі, яка буде істерика на російському телебаченні! Буде на що подивитися!..

Нема коментарів

Дописати коментар