суботу, 31 березня 2012 р.

Про різне


  1. Google почав виконувати свою погрозу про національні домени для Blogspot. Принаймні мене вже намагається відправити на бразильську версію. Хоча української ще нема, про всяк випадок лишу посилання на оригінальну версію мого блоґа, де, сподіваюсь, лишатимуться матеріяли, які не пройшли цензуру були видалені на численні прохання уповноважених читачів. Ну і канали вже напевно залишаться без змін.
  2. Купив собі Андроїда HD7+. Все працює, окрім Google Talk, який відмовляється виконувати і приймати не тільки відео-, але й аудіодзвінки. Пробував різні версії з підтримкою цих функцій — жодна не працює! Таке враження, що не вистачає якогось компонента, бо віконце відкривається, а потім просто закривається...
  3. Бачив статистику, що найбільше мій Транслітератор полюбляють болгари. Отож зробив болгарську версію типографа, щоправда без наголосів, бо я з їхніми наголосами розібратися не зміг. Заразом іще поновив інтерфейс конвертера Пінгвінівки.
  4. Що стосується феєричних акцій від зелених і червоних, то я хочу зробити офіційну заяву: ваш день завтра, а не сьогодні! Втім, в Україні він уже настав. Вітаю!

Нема коментарів

Дописати коментар