середу, 24 грудня 2008 р.

L'Etat, c'est moi


L'Etat, c'est moi
Louis XIV

Коли Кучма був президентом, він (а значить і всі чиновники) вважав себе символом української держави. В усіх державних закладах можна було побачити його гидку пику поряд з такими символами держави, як прапор і герб.

Але його син (в політичному сенсі) пішов далі... І коли Йуля заявляє
Я чітко заявляю, що я перебуваю в опозиції до таких урядовців як Президент України, голова Національного банку, до всіх злочинних угруповань, які їх оточують. Я буду разом із країною, разом із народом України, і разом із ними боротимуся за те...
...І за те і за се. Тут слід зазначити, що в нормальній країні після подібної заяви прем'єр, звичайно йде у відставку... Але, яка відповідь у президента...
Сьогодні проблема не у моїх стосунках з цією леді. Вона оголосила опозицію нації, державі...
Тепер вже нація стоїть перед державою. Тобто президент тепер вже не тільки символ держави, але, передусім, нації! Навіть не символом, а уособленням. Практично «українська нація — це я»...

Боюся уявити, що буде про себе думати наступний президент. Чи президентка...

2 коментарі:

  1. український політикум -- це сирий матерьял для реаліті-шоу на кшалт "дому" чи що...

    ВідповістиВидалити
  2. По-моєму, матеріял цілком готовий. І я навіть знаю, як назвати реаліті-шоу — «Крематорій». ;)

    ВідповістиВидалити