вівторок, 18 грудня 2012 р.

Моя парасолька


Щось давно не було позитиву в мене. Тому похвалюся трохи про свою найудалішу покупку. Про парасолю Ronchetti®, яку я купив п'ять років тому. Заплатив я за неї десь R$35, що дорівнювало тоді приблизно $20. Вона побувала в Мексиці і в Японії, в Україні і в Німеччині, в Росії і в Бразилії. Я її не беріг і жодного разу не ремонтував, але вона виглядає досі як новенька. За цей час жодної ниточки не вилізло! Щоправда на зображенні їх можна побачити, але це нитки, що повилазили з покривця, а не з парасолі, і то лише тому, що я завжди запихаю її неакуратно.

Тому якщо вам почнуть розказувати казочки про суспільство споживання, яке диктує ринку потребу в неякісних товарах (аби лише купляли знову), то знайте, що це стосується лише деяких особливо диких країн. У цивілізованих місцях можна купити якісний товар, хоч і він коштує трохи дорожче. І якщо цю парасолю я колись загублю, або її в мене вкрадуть, я не полінуюсь і поїду в той самий торговельний центр Ельдорадо, щоб купити собі нову. Точно таку саму.

Нема коментарів

Дописати коментар