середу, 10 вересня 2014 р.

Почерк Шевченка в HTML


Прикольну штуку придумали зі шрифтом за почерком Тараса Шевченка. Його можна скачати звідси в різних форматах, проте чомусь забули про головне — про сторінки в Internet. Тому я вирішив виправити цей недолік. Тепер досить додати
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://tran.comyr.com/kobzar/kobzar.css" />
і в усіх елементах класу kobzar буде написано почерком Шевченка. Виходить приблизно так:
...Степи мої запродані
Жидові, німоті,
Сини мої на чужині,
На чужій роботі.
Дніпро, брат мій, висихає,
Мене покидає,
І могили мої милі
Москаль розриває...
Нехай риє, розкопує,
Не своє шукає,
А тим часом перевертні
Нехай підростають
Та поможуть москалеві
Господарювати,
Та з матері полатану
Сорочку знімати.
Помагайте, недолюдки,
Матір катувати.

Начетверо розкопана,
Розрита могила.
Чого вони там шукали?
Що там схоронили
Старі батьки? Ех, якби-то,
Якби-то найшли те, що там схоронили,
Не плакали б діти, мати не журилась.
Давно хотів зробити шрифт за своїм почерком, але сервіси раніше були лише для англійської. Але тепер, здається, можна буде створити свій шрифт і почати писати власним почерком.

Нема коментарів

Дописати коментар